سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 14 / 6 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

 

فيلم داستانی «گنج» در اراك كليد خورد

گروه فرهنگ و هنر: مديركل آموزش پرورش استان مركزی از آغاز ساخت فيلم داستان گنج با محوريت نماز و قرآن خبر داد.

«سيف‌الله كريم‌زاده»، مديركل آموزش پرورش استان مركزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: توليدفيلم داستانی «گنج» از اواخر تيرماه‌جاری با محوريت نماز و قرآن و به سفارش اداره كل آموزش و پرورش استان در اراك آغاز شده است.

وی در رابطه با محتوای اين فيلم تصريح كرد: «محمدمهدی» دانش‌آموزی است كه برای نوشتن خاطره‌ای به عنوان انشا به مسجد می‌رود و با يك قاری قرآن نابينا آشنا می‌شود و قرآن خط بريل او موجب ارتباط بيشترش با مسجد می‌شود.

كريم‌زاده اظهاركرد: هدف از توليد اين فيلم آموزش رفتارهای شهروندی و وظايف دينی و معنوی به ويژه به مخاطب كودك و نوجوان در قالب داستانی جالب می‌باشد.

مديركل آموزش پرورش استان مركزی در پايان، خاطرنشان كرد: تصويربرداری فيلم گنج پس از دو ماه مراحل پيش توليد در مكان‌های مختلف شهر اراك انجام و مراحل فنی و تدوين و صداگذاری آن سه هفته طول خواهد كشيد كه انشاالله در شهريور ماه آماده پخش می‌شود.

يادآور می‌شود، اين فيلم به نويسندگی و كارگردانی «شمس‌الله دايی‌زاده» ساخته می‌شود.

 


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.